Tro og menneskerettigheter, valg og sivilisasjon-menneskehetens tredje sivilisasjon— ankomsten av G-sivilisasjonen

Oversettes: MOS kunst-gruppe 挪威村民 

Bildekilde: Gnews

Selv om CCP prøver å bringe Kina tilbake til et autoritært kulturrevolusjonssamfunn, har utviklingen av menneskelig sivilisasjon forlatt tusenvis av år med arvelig styre i riket, og folket i alle land går inn for og fremmer et demokratisk system i amerikansk stil. Vi vet alle at selv om det mest ideelle demokratiske systemet som USA har møtt utfordringer uten sidestykke. På den ene siden har globaliseringen ført til kontinuerlig spenning i alle aspekter av finans, økonomi og kultur; på den annen side korrupsjon forårsaket av CCP blått gull og gul, I tillegg til det bunnløse virusangrepet påvirker det enda mer svakheten og svakheten til det demokratiske systemet. Hvor er fremtiden for den menneskelige sivilisasjon? Trenger menneskeheten en større omstart av ESG (Miljøsosial regjering), eller en stor gjenoppliving av å vende tilbake til grunnlaget for tro? Alle tegn indikerer at hele den menneskelige sivilisasjonen har nådd tidspunktet for å ta en stor beslutning. G -serien, som ble anbefalt av Miles Guo og basert på rettferdighet, ga et gjennombrudds svar når det gjelder tro, land, økonomi og kultur. Denne artikkelen gir en kortfattet tolkning av G -serien og visjonen om Ximalaya -sivilisasjonen som Miles Guo tok til orde for disse fire hovedbegrepene: tro, menneskerettigheter, valg og sivilisasjon.

Tro:

Ekte tro gir mennesker et livskraftig liv og riktig oppførsel, mens falsk tro er det motsatte. For eksempel vil muslimer bringe folk religiøs fanatisme, og kommunisme vil bringe mennesker et ødeleggende svik Mange falsk kristendom er faktisk en slags ritual, de følger bare stivt dogme og glemmer troens sanne mening: liv og håp. Så hvordan ser et trofast liv ut? Livets essens er livlighet, smidighet, glede, tilfredshet, fred, verdighet og nåde. Bare ved å tro på livets hellighet og misjon kan det tåle verdens test og være ung for alltid. Liv med tro gir menneskeheten verdighet -det vil si menneskerettigheter.

Menneskerettigheter:

Hva er menneskerettigheter? Hvor er grunnlaget for alle menneskerettigheter? I henhold til artikkel 1 i FNs “menneskerettighetserklæring” fra 1948: “Alle er frie og likeverdige i verdighet og rettigheter.” Roten til denne artikkelen er den første setningen i forordet til USAs “Uavhengighetserklæring” i 1776 : “Vi Følgende sannheter er åpenbare: alle er skapt like, og Skaperen har gitt dem visse umistelige rettigheter, inkludert retten til liv, retten til frihet og retten til å forfølge lykke.” Derfor ligger grunnlaget for menneskerettighetene i troen på teokrati: mennesker blir skapt, født like og umistelige. Uten sann tro ville det ikke være noen sanne menneskerettigheter, for uten tro ville man ikke vite at man hadde et Gud, og at man ikke ville kjenne verdigheten og helligdommen ved å bli født i verden. Hvis en person ikke respekterer seg selv, vil han forakte andre, og han vet ikke at han respekterer andres rettigheter, og det er lett å krenke andres rettigheter. Historien til vår kinesiske nasjon under slaveri av keisere i tusenvis av år er akkurat slik: I dag er menneskene i landet som er utsatt for CCPs herjer enda mer uvitende om selvrespekt, bare innramm hverandre; Når du lukker deg ned, vil du være slaver på kne.

Hvorfor blir noen få mennesker sivilisert fordi de har tro og forstår begrepet menneskerettigheter? Fordi menneskerettigheter er forlengelsen av Guds store kjærlighet i dypet av menneskelige sjeler, lærer Gud mennesker å elske fremfor å skade. Et liv som har opplevd denne typen kjærlighet, vil fremme Skaperens vilje fra to sider: (1) Ekte tro vil ikke tvinge folk til å godta det; derfor er obligatoriske religiøse ritualer og livsstil ikke i tråd med troens prinsipper. Enten det er det korstog i Romerriket eller lovene til ekstreme muslimer mot menneskeheten, er det umulig å bringe sanne menneskerettigheter og sivilisasjon; (2) Sann tro vil gi alle mennesker en mulighet til å velge sin tro; obligatorisk isolerende informasjon om tro er en fratakelse av de mest grunnleggende menneskerettighetene; Det er ikke bare KKP og Taliban fratar folk troen, men også amerikanske skoler og lokalsamfunn under venstres styre.

Valg:

Selv om alle har rett til å akseptere og avvise tro, ligger beslutningen om å forme troen i en persons hjerte og liv ikke i individet, men i beskyttelsen av himmelen. Dette kalles valg. Dette forklarer også hvorfor så mange troende mister troen eller konverterer sin tro. Akkurat som ikke alle kan starte og lede en revolusjon som brøt nyhetene, ble Mr. Guo valgt av Gud, med det mål å frigjøre den kinesiske nasjonen fra slaveriet av KKP i denne epoken. Hvem skapte historie? Når vi ser tilbake på historien, finner vi at fremgangen i den menneskelige sivilisasjonen fremmes av mennesker med oppdrag. Vendepunktet i menneskets historie for to tusen år siden var da Jesus Kristus kom til verden, og siden da åpnet en ny æra for foreningen av menneske og gud.

Sivilisasjon:

Hvis den sosiale strukturen og utviklingen av mennesker bare bestemmes av mennesker uten tro, vil det definitivt få katastrofale konsekvenser for menneskelig sivilisasjon, som bestemmes av ufullstendigheten og syndig natur i menneskelig natur. For eksempel, i demokratiets i landet der kirken har falt, hvorfor er det gjentatte katastrofale nasjonale gjeldskriser i EU Hellas? Fordi de fleste bare velger politikere som lar velgerne få noe for ingenting. Dette gjelder spesielt den amerikanske venstresiden som misbruker frihet. Syndens natur er å få, rettferdighetens natur er å gi. Bibelen forteller oss at menneskehjerte er mer bedragerisk enn alt annet, og det er ekstremt ille. Bare tro kan løse ondskapen i menneskelig natur. Selv om det bare er noen få mennesker i et samfunn som har sann tro, vil det spille en avgjørende rolle. Hvis mennesker uten tro styrer verden, vil menneskeheten ikke se lys.

Ekte tro bringer virkelige menneskerettigheter, ekte utvalg gir ekte sivilisasjon. Produktene i G -serien som er laget av Miles Guo, skaper en ny sivilisasjonstid. De står overfor mange utfordringer, for eksempel grådigheten til det menneskelige hjertet og overbærenheten til menneskelig natur, og den ultimate jakten er trosfriheten. Grunnlaget for G -sivilisasjonen kommer fra syv enheter: 1. Rettferdighet, 2. Elitesamfunn, 3. frihet medier, 4. Capital Federal Reserve, 5. Blokkfinansiering, 6. Finhandel, disse seks enhetene er alle bygget i den syvende enheten -over tro og humanisme. Dette er oversikten over den tredje sivilisasjonsperioden i menneskehetens utvikling.

Gnews Artikkel Lenke:

信仰与人权,拣选与文明——人类的第三文明:G文明的到来 – GNEWS

Postert av: Xiaolunn

For mer informasjon, vennligst følg oss

New York MOS Himalaya GTV

New York MOS Himalaya |MOS TALK

New York MOS Himalaya |Gettr            

New York MOS Himalaya |YouTube

Free to Join New York MOS Himalaya|Discord

0
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments